Każda kobieta lubi komplementy

01:49

Nie wiem dlaczego kiedyś podchodziłem do tego sceptycznie.Tzn. od
zawsze myślałem, że komplementy wobec kobiety to tanizna,pójście na
łatwiznę i bezsens...póki nie dojrzałem i dorosłem.Każda kobieta lubi
komplementy!Każda!nawet ta najbardziej uparta i zamknięta w
sobie.Każda kobieta chce być doceniana przez faceta.Każda kobieta
cieszy się z komplementu!Nawet jeśli jesteś tylko czyimś kolegą i
powiesz komplement do koleżanki to Ty pomyślisz,że no zwykłe coś a
dalej to bardzo dużo.Nie wierzysz? Powiedz koleżance,że bardzo ładnie
wygląda zobaczysz, że się uśmiechnie.:) No dobra, ale żeby nie
przesłodzić :), kobietę można zdobyć komplementami, ale robiąc to
taktownie i nienachalnie. Np. Jeśli mówisz koleżance, która Ci się
podoba,że ładnie wygląda to nie mówisz tego cały dzień.Mówiąc raz
wyrażasz swoje zainteresowanie.Dziewczyny lubią stanowczych
mężczyzn(czyny-kino,club itp).Pamiętaj o tym!
Niech poprą mnie Panie, bo niektórzy mi nie uwierzą hah. Pozdrawiam:)

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Haha i tu się z Tobą zgadzam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem kobietą i bardzo lubię komplementy. Może nie jest to broń na zdobycie kobiety, ale na pewno na sprawienie przyjemności.
    Miło mi było gościć Cię . Zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń

Pisz mądrze i na temat.