Czyżby wszystko przenosi się na YouTube?

15:28


Cześć! Dawno mnie tutaj nie było. . .byłem lecz nie pisałem. Ostatnio szukam pomysłu jak wykorzystać wolny czas ale w taki sposób by było przyjemnie i coś na tym zarobić. Ale spokojnie, nie będę nagrywać filmów na YouTube. Po prostu naszła mnie taka refleksja, że ludzie zamiast pisać wolą coś nagrać i już, czyli idą tą łatwiejszą drogą bez wyobraźni. Strasznie dużo osób nagrywa filmy po to by stać się popularnym ale fajne jest to, że nie nagrywają sztucznych filmów tylko nagrywanie jest tylko dodatkiem dokumentujacym ich wykonywaną przyjemnie pracę. To mi się podoba. Dwa portale zdominowały internet Facebook i YouTube...aż dziwne, że dwie strony mogą zgarnąć pół internetu. . .

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze

Pisz mądrze i na temat.