Jakich facetów wolą kobiety

05:42

Wieczna dyskusja facetów mających problem z kobietami i szukających
dziury w całym. Ja tego nie rozumiem. Jak można od tak stwierdzić, że
kobiety wolą np. facetów typu "dresiarz" a pomiatają "inteligentnymi"?
Bez sens. Kobieta nie patrzy powierzchownie. Czy żaden z tych wyżej
wymienionych złych na cały świat facetów nie zastanowił się w czym
leży problem? W nich samych. Kobieta jest tworem bardzo skomplikowanym
a co najważniejsze, jest strasznie wrażliwa i uczuciowa. Ten jak to
niektórzy mówią dres jest więcej wart od inteligenta, bo zna potrzeby
kobiety...wewnętrzne potrzeby. W ogóle to głupota tak klasyfikować
mężczyzn. Każdy z nas jest inny. Nie istnieje coś takiego jak schemat
porządanych mężczyzn. Każda kobieta oczekuje od faceta czegoś innego.
I odpowiadam tym zagorzałym i pogrążonych w bólu odrzucenia: Kobieta
nie szuka kopii a oryginału zwanego ideałem! Dlatego bądź sobą...a w
ogóle taki to zawsze będzie wybrzydzał i takiemu nie dogodzi.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Każda z nas ma swoje spojrzenie i nie odważyłabym się uogólniać. Każda z nas uważa się za wyjątkową w każdym tego słowa znaczeniu , gustu i wyborów również. Ja osobiście ceniłam intelekt, odpowiedzialność,kulturę osobistą, zaradność życiową, aparycję.... Napisałam ceniłam, bo takiego faceta mam przy swoim boku od ponad ćwierć wieku, inni nie dorastają mu do pięt.
    Mężczyzna wcale nie musi być ideałem. Życie z ideałem staje się cholerni nudne. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Pisz mądrze i na temat.